LOVE STORY IN ----->

Pages

R

Live Your Life

:)

Friday, October 26, 2012

MY CAREER: MY LIFE WITH CPF SEMPORNA


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Hye, hye, hye!!
Minggu yang sibuk. Macam tiap hari pun sibuk sekarang T_T . Peace!

I start to love my company, I love the environment. I mean the relationship between staff. I do love my workers. Biarpun kadang2 pressure banyak, kena marah banyak, nangis banyak, dimalukan banyak, but that's life!

Almost 2 months saya kerja d CP Semporna. Really different with my feeling during training di CP Tawau dulu. Kalau dulu, rasa macam coverkan kerja orang. Semua benda kena belajar cepat. Tapi sekarang, setiap benda kita yang bertanggungjawab ke atasnya. Kita yang kena fikir semua perkara.

Oh ya. Now saya bukan Quality Control Sup (QC) lagi. I've been changed to Quality Assurance Sup (QA) inside the production. Fewh! A lil bit pressure than before. Training as QC, then post sudah ubah pegi QA. Different job description! Waarghh.. kena belajar lagi. But thats good for me actually. Within brapa bulan seja, I've to learn different kind of thing. I should cover all thing inside the production. Baru jadi pekerja yang knowledgeable. Bukan yang tau monitor and giving instruction seja. Am I right?

The best thing I feel when our product already delivered to our customer without doubt & complaint. Fewh~  Our customer semua yang international, thats why sangat2 gabra dan berhati- hati..

Within these 2 months, I also joined training. My 1st training at CP Tawau. FIRST AID & CPR TRAINING, and also CHEMICAL HANDLING TRAINING. Thanks boss because giving us chance to learn something to improve our company performance. Enjoy!


The beauty of CP Semporna

My CPR Training




First Aid




Done! pye2!

7 comments:

Maman Jiey said...

bole join company ni x?

WEI LYN said...

Boleh.. hantar resume.. :)

Nur Uci said...

Saya berminat nak apply d company. Nak hantar resume dgn siapa ya?

WEI LYN said...

For sure.. tinggal area mana? Cpf ada byk cwgn d seluruh negara.. luar negara pun ada.. boleh search google cp-malaysia.com

WEI LYN said...

Nur uci boleh hantar dengan saya terus pun boleh..
arlina.p@cp-malaysia.com

Nur Uci said...

terima kasih reply komen saya. saya dah hantar resume ke emel awak. ^_^

Nur Uci said...

terima kasih reply komen saya. saya dah hantar resume ke emel awak. :)

Post a Comment

Respon cerita saya :)