Lunch time semalam, Masni and I went out to UMS library, having our lunch. On our way pergi library cafe utk makan, kami singgah untuk tengok promotion daripada LIBRESSE. Tengok saja LIBRESSE, directly saya bayangkan YUNA. Heee..
Kami dipelawa untuk join Libresse punya site d FB. Just liked :) mudah saja. Kemudian they give us a sample box of pad + pantiliner. Ada semua jenis sample pad. Bagi saya, Libresse ni produk yang bagus. Banyak positive feedback yang saya dengar mengenai produk ini. Memang selesa untuk di pakai :)
Sampel yang diberi pun kita boleh pilih,
either yang unscented (tiada pewangi) or scented (ada pewangi).
Selain tu, saya turut tertarik dengan big promotion yang diorg adakan di sana. I am the one yang 'terbeli' promo set diorg. 4RM10 untuk 4 jenis pad or pantiliner. Memang jimat. So, I choose 1 packet of maxi wing, 2 packet of superslim pantiliner and 1 packet of slim pad. Actually got Overnight and Maxi without wing jugak tapi I am the yang bukan heavy flow during period so no need overnight. And saya tidak pilih maxi without wing because I am an active lady.
Actually ada 4. Tapi saya just pilih 3 jenis :)
Hee.. for u gurls, that is very important for us to choose the right pad or pantiliner. 1 petua jugak, mcm iklan carefree (Scha Alyahya) tu, we should always use pantiliner to keep us clean and fresh :)
So, jika group LIBRESSE ke tempat anda, jangan sesekali lepaskan peluang. Di samping boleh berjimat, anda juga boleh mencuba sesuatu yang baru :)

1 comments:
hihi.. ye ker libresse best. hihi.tak penah cuba la.. hihihi.. mana lagi best libresse ke kotex? ke intimate? hihi. comel giler entry.. haha
Post a Comment
Respon cerita saya :)